A hajdina ízletes és tápláló

Hajdina
Hajdina

Unja már azokat a köreteket, amiket rendszeresen fogyaszt? Szeretne valami új ízt kipróbálni? A pirított hajdina nagyon finom és egészséges, és sokan ezt használják például a rizs helyett, amikor köretről van szó. Ez a Közép-Ázsiában elterjedt érdekesség sok szénhidrátot tartalmaz, akárcsak a többi gabonaféle.

Ugyanakkor a vitaminok terén sem okoz csalódást, hiszen megtalálható benne a B2-, B1- és az E-vitamin is. A hajdina régebben arra szolgált, hogy kását főzzenek belőle, és ez a mai napig eléggé elterjedt. Azonban pirítva is mindenképp megéri kipróbálni, hiszen laktató, tápláló és finom is.

Lisztet is készítenek belőle, amit pedig felhasználnak a tészták vagy a kenyerek elkészítéséhez is. Aki szeretné kipróbálni a pirított hajdina köretet, az a weboldalunkon megtalálja a hozzávalókat és az elkészítési módot is. Nem kell megijedni, hiszen egy nagyon egyszerű és gyors folyamatról beszélünk, amit bárki elkészíthet otthon. Semmiféle különleges hozzávaló nem szükséges egy ilyen finom köret előállításához.

Print Friendly, PDF & Email