Egy bankban minden alkalmazott asztalán van nyomtató, ami naponta több száz lapot nyomtat. Ezekben a nyomtatókban soha nem ürülhet ki a toner, mindig szolgálatkész kell legyen, a gördülékeny ügyintézés érdekében. Hogy a dolog ne akadjon meg, a toner rendelés egy erre kijelölt személy feladata.
Ez a személy általában a számítógépek rendszergazdája is egyben. Egy olyan hivatalban, ahol rengeteg a papírmunka, a nyomtatók hálózatban üzemelnek, hogy abban az esetben, ha az egyik nyomtató elromlik, a nyomtatások könnyen átirányíthatóak legyenek a másik üzemképes készülékhez.
A hálózaton keresztül bármikor elérhetőek, lekérdezhetők a pillanatnyi adatok, mennyi van még benne, mekkora lapszám átlaggal nyomtatott az utóbbi időben. Ezekből az adatokból gyorsan eldönthető, hogy hány nap múlva esedékes a toner cseréje. Hogy ne legyen zavar a működésbe, többnyire hetente történik toner rendelés és mindig van tartalékban legalább egy minden modellből. Így is, néha technikai okok miatt, zárni kell egy-egy ügyfélablakot.