Amikor egy új vállalkozást akarunk beindítani akkor mindenekelőtt számítanunk kell bizonyos kiadásokra, amik nélkül nem tervezhetünk. A kirendeltségek közötti kommunikáció jól meg kell legyen szervezve akár egy telefon alközpont segítségével. Gyakran még az ügyfelekkel is folyamatosan szükséges tartani a kapcsolatot. A modern kor vívmányai ebben nagy segítségünkre tudnak lenni.
Manapság már minden a világhálón zajlik, ezért nagyon egyszerűen megoldható, hogy a telefonálás maga és a telefon alközpont is átkerüljön ide. Ennek nagyon sok előnye lehet, amelyek között szerepel az is, hogy plusz extra funkciókkal bővül ki számunkra a szolgáltatás, amivel sokkal könnyebben tudunk majd boldogulni.
Egyszerűen megoldható a különböző telephelyek közötti beszélgetés rögzítése, és még a videohívás sem okoz problémát. Egy gyors egyeztetés esetén a konferenciabeszélgetések is egyszerűen kivitelezhetőek. A telefon alközpont nagy hasznunkra tud lenni ilyen módon, így hatalmas előnyre tehetünk szert a különböző konkurens vállalatokkal szemben.